Actualitat

L’Agrupació Musical de Santa Magdalena participa en la XVII campanya de concerts de l´Institut Valencià de Cultura

29 seg

Diumenge que ve, 4 d’octubre, l’Agrupació Musical de Santa Magdalena, dins de la XVII campanya de concerts de l´Institut Valencià de Cultura, oferirà una cercavila pel nucli urbà de la població.

L’acte s’iniciarà a les 19.30h i tindrà com a punt de partida la seu de l’Agrupació Musical de Santa Magdalena. Posteriorment, els músics magdaleners es desplaçaran per la població.

Aquesta cercavila s’emmarca dins de la campanya, que patrocina l´Institut Valencià de Cultura i que compta amb la participació de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV), la Federació de Cors de la Comunitat Valenciana (FECOCOVA), la Federació de Folklore de la Comunitat Valenciana (FFCV) i la Federació Valenciana de Dolçainers i Tabaleters (FVDiT).

Notícies relacionades

Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Noticies

Santa Magdalena posa a la disposició de l’Agrupació Musical una remodelada Escola de Música

56 seg
Noticies

Santa Magdalena ja disposa de sala de vetla en el Casal Municipal

26 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acull una xarrada sobre el Trastorn de Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat

30 seg
Noticies

L’ AFA del CEIP Alberto Selma organitza una xarrada sobre el dèficit d’atenció

28 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X