Inici » Notícies » L’Escola de Música de Sta. Magdalena tanca el curs amb una audició
Actualitat

L’Escola de Música de Sta. Magdalena tanca el curs amb una audició

32 seg

L’Agrupació Musical de Sta. Magdalena tancava ahir el curs de la seua Escola de Música i ho va fer amb una audició per part dels seus alumnes. Després dels alumnes de percussió, ahir va ser el torn dels alumnes de vent- fusta i vent-metall, que en les especialitats de saxo, trombó i flauta, van mostrar al públic assistent els diferents coneixements, que han adquirit durant el curs escolar.

36357153_1986185794747554_6551131749940723712_n 36324431_1986185678080899_4570306684295053312_n (1) 36315731_1986185921414208_2398738234088620032_n 36338192_1986185858080881_2215328875552964608_n 36310046_1986185868080880_2186119984088875008_n 36342052_1986185701414230_9171894663378894848_n 36347725_1986185708080896_7592330915976577024_n 36324431_1986185678080899_4570306684295053312_n

Sergio Tortajada, director de l’Escola de Música, va destacar la gran qualitat de l’audició dels alumnes, que “malgrat la seua curta edat ens han demostrat, que són uns excel·lents músics”. A més, Tortajada va voler posar en relleu el gran treball de tot el professorat de l’escola, que diàriament contribueixen a millorar les qualitats musicals dels joves alumnes.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena presenta la seua programació de Nadal i Any Nou

3 min, 29 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’eficiència energètica de les instal·lacions municipals amb la instal·lació de plaques solars fotovoltaiques

59 seg
Noticies

Espectacular 40 aniversari de l’Agrupació Musical Santa Magdalena

1 min, 20 seg
Noticies

La conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica millorarà el camí rural entre Santa Magdalena i Peñíscola

34 seg
Noticies

Oberta l’exposició commemorativa dels 40 anys de l’Agrupació Musical Santa Magdalena

48 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena festeja 40 anys de banda

52 seg
Veure més notícies →