Inici » Notícies » Obert el termini d´inscripció per al sopar de la Nit de Cap d´Any a Santa Magdalena
Actualitat

Obert el termini d´inscripció per al sopar de la Nit de Cap d´Any a Santa Magdalena

1 min, 9 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena està immers en els preparatius de la programació de Nadal, Any Nou i Reyes, un calendari d’activitats, que molt prompte es donarà a conéixer, però que compta com una de les seues principals novetats, el sopar que se servirà la nit de Cap d’any. D’aquesta manera, el dia 31 de desembre, a partir de les 21h, hi haurà un sopar en el poliesportiu municipal, amb menú tant d’adults com infantil. El preu del menú adult és de 42€ i inclou uns aperitius a base de còctel de gambes, ravioli farcit amb salsa, gambes al rom i bosseta farcida de marisc. D’altra banda hi haurà bacallà gratinat amb all i oli, sorbet de llima i solomillo de bou al foie.  Les postres són pasta fullada amb fruites. A més s’inclouen raïms de la sort i bossa cotillón. En el preu del menú va inclòs el pa, vi, cava, café i gotes.

Pel que fa al menú infantil, té un preu de 20€ i els xiquets i xiquetes disposaran d’aperitius a base de creïlles, olives, rotllet de pernil dolç i formatge i nuggets. El plat principal és cabrit arrebossat amb creïlles i les postres natilles de xocolate. Els més xicotets també tindran raïms de la sort.

Posteriorment, se celebrarà l’arribada de l’Any Nou a la plaça Espanya i la festa prosseguirà en el pavelló poliesportiu, amb revetla gratuïta, a càrrec de l’Orquestra Pompeya.

Totes les persones i colles interessades a participar en el sopar de la Nit de cap d’any poden passar a reservar la seua plaça i abonar el preu d’aquesta, en les oficines de l’Ajuntament de Santa Magdalena, fins al pròxim 20 de desembre.

Notícies relacionades

Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Veure més notícies →