Actualitat

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg

L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, acompanyat del regidor de Festes, Marcos Cervera, ha presentat el programa de les Festes Patronals de la localitat, a les diferents associacions de Santa Magdalena.

Els festejos se celebraran entre el 19 i el 27de juliol, encara que com és habitual, el dia 12 de juliol tindran lloc les Festes de la Joventut. Així, s’han programat més de 60 activitats, que conformen un ampli ventall d’activitats per a totes les edats i públics.

Enguany el municipi compta amb un total de 8 Festers i Festeres, que tindran tot el protagonisme el dia 19 de juliol, amb l’acte de presentació, que donarà inici a les Festes Patronals de Santa Magdalena. En els pròxims dies està previst que es procedisca al repartiment del Llibre de Festes.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena reprén les classes de castellà per a persones estrangeres

22 seg
Noticies

Santa Magdalena adequa l’accés al Castell Polpís per a previndre incendis forestals

39 seg
Noticies

Santa Magdalena entra a formar part del Circuit Cultural Valencià

55 seg
Noticies

Santa Magdalena posa de nou en marxa el taxi per a fins mèdics

36 seg
Noticies

Les obres de millora de la Casa de la Cultura de Santa Magdalena avancen a bon ritme

48 seg
Noticies

Labora assigna 33.045 € a Santa Magdalena per a la brigada EMERGE

39 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X