Inici » Notícies » Primeres proves de so a l’auditori de Sta. Magdalena
Actualitat

Primeres proves de so a l’auditori de Sta. Magdalena

49 seg

L’auditori de Sta. Magdalena ja és una realitat i a manca de la instal·lació d’alguns xicotets detalls, està quasi llest per a la seua utilització. En aquest sentit, des de l’Ajuntament de la localitat s’ha proposat a les diferents associacions, que al llarg de l’any realitzen actuacions musicals i de danses, que comencen a utilitzar-ho per a alguns dels seus assajos, amb la finalitat de comprovar la sonoritat de l’espai, així com la qualitat de la instal·lació.

assaig1 assaig2

L’Agrupació Musical de Sta. Magdalena ha sigut una de les primeres entitats a provar l’auditori i el seu resultat ha sigut molt satisfactori. Des de l’Agrupació han mostrat la seua satisfacció per la sonoritat de l’espai i la confortabilitat d’aquest. La Colla de Dolçainers i Tabaleters, Polpís, ha sigut una altra de les entitats, que ja aquest cap de setmana ha fet ús d’aquest. Està previst que el Grup de Danses Magdaleneres, faça el propi pròximament.

assaig3

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, assenyala que: “per a l’Ajuntament és molt important que siguen les pròpies associacions, les que vagen provant l’auditori i ens diguen si es necessita millorar en algun sentit, ja que en definitiva seran ells els que més utilitzaran l’espai”.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →