Inici » Notícies » Prop de 80 persones participen en el Dia de la Bici
Actualitat

Prop de 80 persones participen en el Dia de la Bici

29 seg

 

Sta. Magdalena amb l’esport. Prop de 80 persones van participar, dissabte passat, 24 de juny,  en el Dia de la Bicicleta, organitzat per la regidoria d’Esports de l’Ajuntament magdalenero.

bicialbert bicikassine

Els ciclistes van prendre l’eixida des de la plaça Espanya i van recórrer els principals carrers del casc urbà. Cal destacar que  hi havia esportistes de totes les edats, des dels més xicotets amb tres anys fins als més majors.

bici2

Finalitzat el recorregut es van sortejar dues bicicletes entre tots els participants. Albert Roca i Abdelkader Yassine van ser els afortunats en l’edició d’enguany. Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena ha destacat “l’alta participació d’una jornada de germanor amb la qual, a més, pretenem fomentar la pràctica esportiva”.

bici1

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →