Inici » Notícies » Santa Magdalena condiciona el cementeri municipal
Actualitat

Santa Magdalena condiciona el cementeri municipal

50 seg

L’Ajuntament construeix uns lavabos en el campsantLa brigada municipal de l’Ajuntament de Santa Magdalena està treballant, durant aquestes setmanes, en el condicionament i posada a punt del cementeri municipal, tenint en compte la gran afluència de visitants, que durant els pròxims dies es registrarà, a causa de la celebració de la festivitat de Tots els Sants.

El cementeri disposa, com a novetat, de lavabos, construïts per l’Ajuntament gràcies a part d’una subvenció de la Diputació de Castelló, que ha permés ampliar la instal·lació amb la construcció de nous nínxols, així com aquests lavabos, que a més de ser utilitzats per les persones, que visiten el cementeri, podran ser usats per qui s’endinse al Parc Natural de la Serra d´Irta, ja que estan just en l’entrada d’accés al parc.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, explica que: “hem construït aquests lavabos pensant, tant en els usuaris i usuàries del cementeri com en les persones que visiten la Serra d´Irta, ja que aquest és un punt de pas obligat”.D’altra banda, el cementeri ha sigut repintat i s’han reposat els elements de jardineria, que es trobaven en mal estat, tasques totes elles de manteniment, que es realitzen de manera anual.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →