Inici » Notícies » Santa Magdalena facilita el fraccionament d’impostos
Actualitat

Santa Magdalena facilita el fraccionament d’impostos

54 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa que, a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de la localitat, en la secció recaptació, s’ha habilitat un model d’instància en la qual es pot sol·licitar l’ajornament o fraccionament d’impostos (https://santamagdalenadepulpis.sedelectronica.es/dossier.1).

D’igual manera i sol·licitant cita prèvia a l’Ajuntament, a través del 964 415070, es podrà realitzar de manera presencial aquest tràmit.

D’altra banda, respecte al cobrament de l’impost de vehicles, aquest s’allargarà fins al 20 de juny, com ha anunciat la Diputació de Castelló.

Des del consistori magdalener es recorda que, en el tercer període, que va del 6 de juliol al 7 de setembre, es realitza el cobrament dels IBI´s d’urbana i rústica, mentre que la taxa de tractament de residus, des de la presidència del Consorci, i a causa de l’estat d’alarma s’ha decidit traslladar el seu cobrament al quart període, que va del 15 de setembre al 15 de novembre.

També en el quart període es realitzarà el pagament de la taxa de recollida municipal del fem.

Tots aquests impostos es poden fraccionar d’1 a 3 anys. Aquest fraccionament es pot sol·licitar a través del següent enllaç: https://extranet.dipcas.es/…/cast…/externos/c_fraccionamient. També es pot trobar tot tipus d’informació al respecte, al servei de recaptació de la Diputació en: https://sederecaudacion.dipcas.es/

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →