Inici » Notícies » Santa Magdalena oferta cursos de natació a la piscina municipal
Actualitat

Santa Magdalena oferta cursos de natació a la piscina municipal

40 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa que, dissabte que ve, 22 de juny, s’inaugura la temporada de bany en la piscina municipal de Santa Magdalena, amb horari de 10 a 14h i de 16.30 a 20.30h, de dilluns a diumenge. Fora d’eixe horari, es recorda que està prohibida l’entrada al recinte de les piscines.

Un any més, i a través del Pla Local de la Diputació de Castelló, el consistori comptarà amb una socorrista, finançada a través d’aquest Pla, a més de dos persones encarregades del manteniment del poliesportiu municipal, que treballaran durant un període de 3 mesos, a jornada completa.

D’altra banda, com és habitual, des de la piscina municipal s’oferixen cursos de natació, que impartirà la monitora benicarlanda, Idoia Vinaiza, de l’1 al 13 de juliol. Les persones interessades a inscriure’s a aquests cursos hauran d’assistir a la reunió informativa, convocada per al dia 28 de juny, divendres, en les instal·lacions de la piscina, on s’establiran els diferents horaris en funció dels nivells de cada grup.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X