Inici » Notícies » Santa Magdalena organitza l’Escola de Pasqua de l’11 al 14 d’abril
Actualitat

Santa Magdalena organitza l’Escola de Pasqua de l’11 al 14 d’abril

35 seg

La regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Santa Magdalena torna a posar en marxa, una nova edició de l’Escola de Pasqua, que es desenvoluparà entre l’11 i el 14 d’abril, en horari de 10 a 13h.

Les instal·lacions del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena acolliran aquest divertit campus, dirigit a xiquetes i xiquets d’edats compreses, entre els 2 i els 12 anys. Les inscripcions són gratuïtes i han de realitzar-se a les oficines de l’Ajuntament en horari d’oficina, de dilluns a divendres, de 9 a 13h i de 16 a 20.30h o bé trucant al telèfon: 964 415070.

“Aprofitem aquests dies de Pasqua per a realitzar activitats diferents per als xiquets i xiquetes de la població, que vulguen passar 4 dies d’aprenentatge i diversió, amb l’atenció de monitors i monitores especialitzats. Es tracta, d’altra banda, d’un campus que permet conciliar millor la vida laboral i familiar”, explica Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Veure més notícies →