Inici » Notícies » Santa Magdalena posa en marxa nombroses activitats esportives per a tardor
Actualitat

Santa Magdalena posa en marxa nombroses activitats esportives per a tardor

32 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa que, a través de l’empresa Dreamracket, es posaran en marxa en el municipi una sèrie d’activitats esportives dirigides tant a públic adult com infantil.

En aquest sentit s’ofereixen classes de pàdel de 60 minuts, dirigides a alumnat de 3 a 16 anys. D’igual manera, per a alumnes i alumnes de més de 16 anys. D’altra banda, s’ofereix la possibilitat de realitzar activitats dirigides per a adults en les següents modalitats: pilates, ioga, GAP i crossfit, així com entrenaments personals.

Així, el dia 19 de setembre, s’ha programat una reunió informativa a l’Auditori de l’Edifici Social, a les 19.30h, on s’explicarà el funcionament de totes i cadascuna de les activitats, així com els horaris i preus d’aquestes. Les classes donaran inici el dilluns, 3 d’octubre.

Més informació, Antonio Mata, telèfon: 619 390616.

Notícies relacionades

Noticies

160 promeses del ciclisme provincial es donen cita a la XVIII Reunió Provincial de Santa Magdalena

48 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg
Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Veure més notícies →