Inici » Notícies » Santa Magdalena present a FITUR 2024
Actualitat

Santa Magdalena present a FITUR 2024

42 seg

Un any més, es posa en marxa a Madrid, FITUR, una de les Fires Internacionals de Turisme més importants del món i en ella destaca la presència de la Comunitat Valenciana i del Patronat Provincial de Turisme de Castelló, dins de la qual participa Santa Magdalena.

Madrid marca el tret d’eixida al calendari anual de fires dedicades al turisme. Una cita en la qual Castelló tornarà a estar present per a donar a conéixer les línies en les quals es treballarà per a atraure al màxim nombre possible de visitants durant l’any.

Fitur 2024 es desenvoluparà del 24 al 28 de gener, i el Patronat Provincial de Turisme, amb la marca Castelló Mediterrani, estarà dins de l’espai de la Comunitat Valenciana ocupant una de les illes principals, amb una superfície de 205,33 metres quadrats.

Santa Magdalena, com és habitual, té presència dins de l’espai del Patronat i tant el dimecres, 24 de gener com el dijous 25, l’alcalde de la localitat, Sergio Bou Ayza, participarà en els actes programats  per Turisme Comunitat Valenciana.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Veure més notícies →