Inici » Notícies » Santa Magdalena programa una xarrada sobre educació sexo-afectiva per a famílies
Actualitat

Santa Magdalena programa una xarrada sobre educació sexo-afectiva per a famílies

29 seg

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Santa Magdalena organitza per a dissabte que ve, 12 de novembre, a les 18h, a l’Auditori Municipal, una xarrada sota el títol “Educació sexo-afectiva per a famílies”, que serà a càrrec de Sara Soro.

Es tracta d’una xarrada pensada per al públic en general, però sobretot per a les famílies amb fills i filles adolescents, on es reflexionarà sobre sexualitat i educació emocional, el sistema sociopolític heteropatriarcal, mites de la pornografia, erotisme i molts temes més.

Sara Soro compta amb més de 10 anys d’experiència en educació social, afectiu-sexual i atenció a persones amb discapacitat. L’entrada a aquesta xarrada és lliure fins a completar l’aforament de l’Auditori Municipal.

Notícies relacionades

Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg
Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Veure més notícies →