Actualitat

Santa Magdalena realitza aquest dissabte la tradicional entrada del pi dels Quintos i Quintes

41 seg

Santa Magdalena, celebrarà la tradicional entrada del pi per les Quintes i els Quintos aquest dissabte, 7 de gener. La iniciativa, que va partir fa ja uns anys d’un grup d’amics, ha aconseguit el suport d’un bon nombre d’aficionats al cavall, que s’han sumat a aquest projecte de recuperació d’una tradició, la de l’entrada del pi, que és el cos central de la foguera de Sant Antoni, que cada any planten els Quintos i Quintes.

D’aquesta manera, a les 9h i en l’antic ‘Hostal’ tindrà lloc la concentració de cavalls per a anar a buscar el pi, no sense abans, celebrar un esmorzar de pa i porta en l’ermita de Sant Vicent.

L’entrada del pi, tirada per cavalls, tindrà lloc a les 12 del migdia i discorrerà pels carrers Estació, Basses, Les Parres, Molí, Ermita, Pedrera, Alcalá i finalment faran entrada els cavalls a la plaça Espanya, lloc en el qual es planta la foguera de Sant Antoni. Des de l´Ajuntament es demana que per favor no aparquen vehicles en aquests carrers.

Notícies relacionades

Noticies

32 seg
Noticies

El Trio Kegel actua a l’Auditori

35 seg
Noticies

El Subdelegat de Defensa a Castelló, el Coronel Sr. Moisés Izquierdo de la Guerra visita l’Ajuntament de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Santa Magdalena enfila la recta final de les seues Festes Patronals amb una altíssima participació

1 min, 12 seg
Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X