Inici » Notícies » Serveis Socials engega cursos per a jubilats
Actualitat

Serveis Socials engega cursos per a jubilats

40 seg

El departament de Serveis Socials de l’Ajuntament de Sta. Magdalena informa que, a partir del pròxim dimecres, 9 de setembre, s’engega una sèrie d’activitats, dirigides a tots els jubilats del municipi.

Tal com ocorreguera el curs passat, el consistori habilitarà la sala polivalent del pavelló poliesportiu, perquè les persones majors, tots els dimecres i de 17 a 19 hores, puguen realitzar activitats com a manualitats, gimnàstica, entrenament i millora de la memòria, etc. Totes aquelles persones interessades a participar en aquestes activitats poden passar a rebre tot tipus d‘informació per les oficines del consistori.

10456078_925082137524597_2805034038127301242_n
D’altra banda, i dirigit a tota la població, s’inicia un curs d’alfabetització, de nivell inicial, en el qual podran participar totes les persones que no sàpien escriure o llegir bé en castellà. El taller és completament gratuït i s’imparteix des del propi ajuntament. Una vegada finalitzat el mateix es lliurarà un diploma a tots els assistents. Per a participar és necessària la inscripció prèvia en les oficines de l’ajuntament.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena tanca les Jornades Culturals i Esportives amb un espectacle de talents

27 seg
Noticies

Un taller de cal·ligrames i lectures de grup marquen les Jornades Culturals i Esportives de Santa Magdalena

15 seg
Noticies

Arranquen les IX Jornades Culturals i Esportives a Santa Magdalena

42 seg
Noticies

L’AMPA del CEIP Alberto Selma organitza una xarrada sobre coeducació i igualtat de gènere a Santa Magdalena

20 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma organitza les IX Jornades Culturals i Esportives a Santa Magdalena

46 seg
Noticies

Santa Magdalena rep la visita de diferents seccions de la Guàrdia Civil

48 seg
Veure més notícies →