Inici » Notícies » Sta. Magdalena es bolca en la rehabilitació de les campanes de l’església
Actualitat

Sta. Magdalena es bolca en la rehabilitació de les campanes de l’església

51 seg

Dissabte passat, 24 de setembre, La Capella, de Sta. Magdalena, acollia un concert de Mateo Rived Quartet, en benefici de la restauració de les campanes de l’església, l’estat de la qual és de greu deterioració. La convocatòria va ser tot un èxit i es va vendre la totalitat de les entrades, que permetia l’aforament.

img_0574

El local va registrar un ple absolut i els veïns de Sta. Magdalena van donar el seu suport a aquesta iniciativa de la Junta Parroquial, que va decidir organitzar aquest concert per a recaptar fons. Pedro Añó, responsable de la parròquia de Sta. Magdalena, ha volgut agrair “el gran suport que hem rebut perquè en total hem aconseguit ja recaptar 2.315 euros, la qual cosa suposa que hem aconseguit ja passar una primera fase i que anem camí de la restauració de les campanes”.

img_0576

La Junta Parroquial de l’Església  de Sta. Magdalena, d’altra banda i després de l’èxit d’aquesta iniciativa, anuncia que continuaran amb la recaptació de fons i que es remetrà una carta a tots els veïns de la població, “en la qual els informarem del tipus d’actuació que es durà a terme i la forma en la qual poden continuar realitzant els seus donatius”, explica Vicente Ródenas, president de la Junta Parroquial.

img_0577

Notícies relacionades

Noticies

Diputació posa a la disposició de Santa Magdalena maquinària per a esbrossar camins

24 seg
Noticies

Educadors Ambientals de la Diputació de Castelló visiten Santa Magdalena

43 seg
Noticies

El secretari autonòmic d’Habitatge i Funció Social es reuneix amb l’alcalde de Santa Magdalena

1 min, 6 seg
Noticies

Càlig i Santa Magdalena estrenyen llaços musicals amb un intercanvi de la FSMCV

48 seg
Noticies

La brigada EMERGE de Santa Magdalena inicia la seua activitat

34 seg
Noticies

El vicepresident segon i conseller d’Habitatge visita Santa Magdalena

59 seg
Veure més notícies →