Inici » Notícies » Sta. Magdalena celebrarà el Ple de sorteig de la taula per a les eleccions del 28 d’abril dilluns que ve
Actualitat

Sta. Magdalena celebrarà el Ple de sorteig de la taula per a les eleccions del 28 d’abril dilluns que ve

30 seg

IMG_0631

L’Ajuntament de Sta. Magdalena celebrarà dilluns que ve, 1 d’abril, a les 19h, el ple extraordinari, que determinarà les persones que formaran part de la taula per a les votacions de les eleccions generals i autonòmiques del diumenge, 28 d’abril.

El sorteig es realitzarà a través d’una aplicació informàtica, que permet determinar automàticament els noms de les tres persones que integraran cada mesa electoral, a més dels respectius suplents.

Respecte a les candidatures, es proclamaran el 2 d’abril mitjançant publicació en el BOE. Cal recordar que, la campanya electoral començarà el 12 d’abril i finalitzarà el dia 26. Les persones que vulguen votar per correu, podran sol·licitar-ho fins al 30 de març, en l’oficina de correus, situada en la planta baixa de l’Ajuntament de Sta. Magdalena.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X