Actualitat

Sta. Magdalena disposa de nou material promocional

1 min, 9 seg

El Patronat Provincial de Turisme ha editat la nova guia turística de Sta. Magdalena

L’Ajuntament de Sta. Magdalena ja ha començat a distribuir la nova guia turística de la qual disposa la població i que ha sigut editada pel Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de Castelló. D’aquesta manera, i sota el paraigua de la marca, ‘Castelló Mediterráneo. Disfruta Costa Azahar!, el consistori magdalenero s’ha encarregat de gestionar els continguts de la nova guia turística, en la qual es recull la història i localització de la població.

guiaturistica1

A més, es destaquen els punts més atractius de Sta. Magdalena, com el Castell Polpís, l’ermita de Sant Vicent, l’església de Sta. María Magdalena, el Parc Natural de la Serra d’Irta o les Festes Populars de la població. En la part posterior de la guia figura un mapa de tota la província, amb localització destacada de Sta. Magdalena, així com els telèfons de contacte de l’ajuntament i la pàgina web de la població.

guiaturistica2

De la nova guia, de moment, s’han editat 1000 exemplars, en castellà, encara que des del consistori no es descarta la possibilitat de llançar més material promocional en valencià i anglés, que es distribuirà tant en les oficines municipals de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, com en els diferents esdeveniments promocionals als quals acudeix la població al llarg de l’any.

guia1

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, afirma que: “estem intensificant la labor de promoció i difusió del municipi i gràcies al treball conjunt del Patronat Provincial de Turisme i el departament de comunicació, hem editat aquesta nova guia, que ens ajudarà a donar a conéixer millor els nostres recursos turístics”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Sin categoría

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

45 seg
Noticies, Sin categoría

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena valora positivament l’inici del curs escolar

19 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar