Actualitat

Sta. Magdalena millora l’accés de diversos camins rurals

34 seg

esbrosse

La regidoria d’Agricultura de l’Ajuntament de Sta. Magdalena segueix endavant amb el Pla de Millora de Camins Rurals, iniciat fa ja 9 anys i amb el qual compta amb la col·laboració de la Diputació de Castelló.

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, comenta que “en la línia d’altres anys hem estudiat quines són les vies que necessiten una millora urgent i avui mateix les màquines ja s’han posat a treballar, perquè un breu període de temps estiguen completament operatius”.

Els vials en els quals s’escometran millores seran; Racó la Merla, camí del Castell pel Barranc de la Carrera, la via de servei paral·lela a l’autopista, el camí de la Cavaneta, el del Pleit, de Xaudí i la Salzadella, en aquest últim es realitzarà un esbrosse. Bou ha detallat que els treballs es realitzaran amb retroexcacadora i amb desbrozadora i tractor.

Notícies relacionades

Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X