Inici » Notícies » Sta. Magdalena participa en les taules de coordinació de joventut de la Xarxa Jove
Actualitat

Sta. Magdalena participa en les taules de coordinació de joventut de la Xarxa Jove

52 seg

La regidoria de joventut de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, encapçalada per Eloi Roca, ha començat a treballar dins del programa Xarxa Jove, un programa que s’encarrega del desenvolupament de polítiques de joventut i de programes i campanyes dirigides a joves.

xarxajove

En aquest sentit i al costat d’altres ajuntaments, de la comarca,  que formen part de l’àrea 3 estan duent a terme una sèrie de taules de coordinació, amb l’objectiu d’impulsar polítiques de joventut locals, recolzar el treball dels ajuntaments i les entitats juvenils de la Comunitat Valenciana, i fomentar la creació de xarxes per al treball amb joves.

Una de les accions més immediates, que pretenen dur a terme, segons ha detallat el regidor de Joventut en l’Ajuntament de Sta. Magdalena, és “ajudar als centres i serveis comarcals de les diferents conselleries de la Generalitat en la coordinació i difusió de les seues activitats entre els i les joves, així com en el disseny i realització de programes específics o que puguen ser del seu interès”.

És per açò, que s’està treballant en la creació de l’agenda, Activa´t Jove, en la qual “volem recopilar totes les activitats, que es realitzen en les localitats de l’àrea 3, i que poden tenir interès per als més joves”, apunta Eloi Roca.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Veure més notícies →