Inici » Notícies » Sta. Magdalena participarà intensament en el primer cap de setmana de les Festes de Castelló
Actualitat

Sta. Magdalena participarà intensament en el primer cap de setmana de les Festes de Castelló

36 seg

thumb_MLTY8501_1024

Un any més Sta. Magdalena participarà en les festes fundacionals de la ciutat de Castelló i ho farà en dos dels seus actes més tradicionals, la cavalcada del ‘Pregó’, del dissabte, 23 de març, que compleix 75 anys i la desfilada de Gaiates del diumenge.

En el cas del ‘Pregó’, la localitat de Sta. Magdalena estarà representada per la Colla de Dolçainers i Tabaleters, Polpís i el Grup de Danses Magdaleneres, que al llarg del recorregut de la Cavalcada representaran la ‘Jota Magdalenera’, mentre que en la desfilada de Gaiates del diumenge, serà el torn de l’Agrupació Musical de Sta. Magdalena, que acompanyarà a la Gaiata 3.

A més, l’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, ha confirmat la seua assistència als actes del Dia Oficial de la Província de Castelló, organitzats per la Diputació i que tindran lloc el dissabte, 23 de març, en el saló de recepcions de l’organisme provincial.

Notícies relacionades

Noticies

L’AMPA del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena organitza una xarrada contra l’assetjament escolar

16 seg
Noticies

Més de 70 persones participen en la desfilada de les III Jornades Templeres de Santa Magdalena

45 seg
Noticies

Arranquen les obres de millora de l’eficiència energètica del depòsit de ‘Les Pedreres’ a Santa Magdalena

43 seg
Noticies

L’alcalde de Santa Magdalena assisteix a la inauguració del Laberint més gran d’Espanya a Peníscola

42 seg
Noticies

La Ludoteca Municipal de Santa Magdalena ofereix servei per a xiquets i xiquetes a partir dels 6 mesos

33 seg
Noticies

Santa Magdalena organitza l’Escola de Pasqua de l’11 al 14 d’abril

35 seg
Veure més notícies →