Inici » Notícies » Sta. Magdalena programa activitats per als peques de la casa
Actualitat

Sta. Magdalena programa activitats per als peques de la casa

29 seg

 

L’Ajuntament de Sta. Magdalena dins de la programació Nadalenca que organitza, ha realitzat avui un taller d’activitats infantils, a càrrec del Grup Alcozancos d’Alcalà de Xivert.

XANCUTS1 XANCUTS4

Els més xicotets, en el poliesportiu municipal han gaudit d’un divertit matí en el què han après diferents habilitats com les xanques o malabars. També han realitzat carreres de sacs i tot tipus de tallers.

XANCUTS2 XANCUTS3

Demà dijous, 28 de desembre, en la plaça Espanya segueixen les activitats, que es desenvoluparan entre les 11 i les 13 hores.  D’altra banda, el divendres 29, tindrà lloc el III Concurs de Dibuix d’Espècies Cinegètiques Vives, organitzat pel Club de Caçadors Sant Lázaro de Sta. Magdalena, els premis del qual es lliuraran el dissabte, a les 11 hores.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →