Inici » Notícies » Sta. Magdalena s’adhereix al programa d’oci educatiu per a joves de la Generalitat
Actualitat

Sta. Magdalena s’adhereix al programa d’oci educatiu per a joves de la Generalitat

35 seg

El ple de l’Ajuntament de Sta. Magdalena donava ahir llum verda a l’adhesió del municipi al programa d’oci educatiu, que impulsa la Generalitat Valenciana, dins del Consell de la Joventut, a través de l’IVAJ.

35777194_1975271072505693_7289525503881379840_n

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, explicava que “atenent a les propostes realitzades en aquesta Declaració d’Oci Educatiu i tenint en compte que les administracions locals som un element clau per a fomentar, que els espais municipals i les activitats que ací es desenvolupen dirigides a la infància, adolescència i la joventut puguen garantir l’educació en valors, aprovem aquesta adhesió a les activitats d’Oci Educatiu dirigides a la infància, l’adolescència i la joventut”.

Gràcies a aquesta adhesió, es podrà accedir a més programes i subvencions, que redunden en una millora de la qualitat de vida de la infància, adolescència i joventut del municipi de Sta. Magdalena.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →