Actualitat

Sta. Magdalena s’adhereix al programa d’oci educatiu per a joves de la Generalitat

35 seg

El ple de l’Ajuntament de Sta. Magdalena donava ahir llum verda a l’adhesió del municipi al programa d’oci educatiu, que impulsa la Generalitat Valenciana, dins del Consell de la Joventut, a través de l’IVAJ.

35777194_1975271072505693_7289525503881379840_n

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, explicava que “atenent a les propostes realitzades en aquesta Declaració d’Oci Educatiu i tenint en compte que les administracions locals som un element clau per a fomentar, que els espais municipals i les activitats que ací es desenvolupen dirigides a la infància, adolescència i la joventut puguen garantir l’educació en valors, aprovem aquesta adhesió a les activitats d’Oci Educatiu dirigides a la infància, l’adolescència i la joventut”.

Gràcies a aquesta adhesió, es podrà accedir a més programes i subvencions, que redunden en una millora de la qualitat de vida de la infància, adolescència i joventut del municipi de Sta. Magdalena.

Notícies relacionades

Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Sin categoría

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

45 seg
Noticies, Sin categoría

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena valora positivament l’inici del curs escolar

19 seg
Noticies

La Ludoteca de Santa Magdalena crema la seua Falla

15 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar