Inici » Notícies » Sta. Magdalena sol·licita dues brigades forestals per a la neteja de barrancs i cunetes
Actualitat

Sta. Magdalena sol·licita dues brigades forestals per a la neteja de barrancs i cunetes

30 seg

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, informa que l’Ajuntament ha sol·licitat a la Generalitat una subvenció, que possibilite la creació de dues brigades forestals, que es dediquen a la neteja i arranjament de rambles i llits, així com camins del Parc Natural de la Serra d´Irta.

IMG_5248

En aquest sentit, Bou ha explicat que: “la nostra intenció és crear dues brigades, integrades per 8 persones, que durant 7 mesos es dediquen a la neteja de barrancs en la Serra d´Irta i de la Rambla d’Alcalà fins al límit amb Peníscola”.

Al mateix temps, els operaris endreçarien senderes i les cunetes d’altres camins del terme municipal.

Aquesta sol·licitud s’emmarca en el Programa d’Ocupació Pública per a realitzar actuacions en el mitjà natural en municipis d’interior.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena tanca les Jornades Culturals i Esportives amb un espectacle de talents

27 seg
Noticies

Un taller de cal·ligrames i lectures de grup marquen les Jornades Culturals i Esportives de Santa Magdalena

15 seg
Noticies

Arranquen les IX Jornades Culturals i Esportives a Santa Magdalena

42 seg
Noticies

L’AMPA del CEIP Alberto Selma organitza una xarrada sobre coeducació i igualtat de gènere a Santa Magdalena

20 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma organitza les IX Jornades Culturals i Esportives a Santa Magdalena

46 seg
Noticies

Santa Magdalena rep la visita de diferents seccions de la Guàrdia Civil

48 seg
Veure més notícies →