Inici » Notícies » Sta. Magdalena es volca en les Festes de la Joventut
Actualitat

Sta. Magdalena es volca en les Festes de la Joventut

45 seg

Sta. Magdalena celebrava dissabte passat, 14 de juliol, les Festes de la Joventut, com a avantsala de les Festes Patronals. L’Associació Juvenil Pont de l´Agüelo Queixalet, en col·laboració amb el Motoclub de Bar en Bar i l’Ajuntament de Sta. Magdalena, van organitzar un complet programa, que s’iniciava amb l’esmorzar del Motoclub. Posteriorment, se celebrava una ruta turística amb les motocicletes. La jornada matutina es tancava amb un menjar de germanor, organitzat pel Motoclub.

festes7 festes6 festes5 festes4 festes3 festes2 festes1 festes

A la vesprada, va tenir lloc  l’encreuament del pont de ‘l´Agüelo Queixalet’, que finalitzava amb una orxatada per a tots els participants. El programa va continuar amb les proves de perícia per als motociclistes, que a més van estar amenitzades pel grup local, Civil·la Portman.

L’Associació Juvenil també va organitzar el tradicional Concurs de ‘Cocs *Dolços i Salats’, que en la modalitat de dolç van guanyar Aroa Mínguez, Tania Pegueroles i Maura Bou, mentre que en salat, la guanyadora va ser Mónica García. La revetla va estar amenitzada per l’orquestra, La Divina Comèdia. La nit es tancava amb l’actuació del dj, Xavi Reverté.

Notícies relacionades

Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Veure més notícies →