Inici » Notícies » Tot à punt a Santa Magdalena per a les Festes de la Joventut
Actualitat

Tot à punt a Santa Magdalena per a les Festes de la Joventut

58 seg

L’Associació Juvenil ‘Pont de l´Agüelo Queixalet’ ja ho té tot llest per a la celebració, dissabte que ve, 16 de juliol, de les Festes de la Joventut, que, després de dos anys de pandèmia, tornen amb més força que mai.

La programació s’iniciarà a les 16h, amb el ja tradicional pas del pont de ‘l´Agüelo Queixalet’, sens dubte tot un clàssic d’aquestes festes. Posteriorment, a les 17.45h, Rebeca Bou i Tania Belmonte oferiran un masterclass de zumba en el poliesportiu municipal i a les 19.45h tindrà lloc el Concurs de Concurs de Cocs dolços i salats. Els participants hauran de portar els cocs a les 17h, de cara a la valoració per part del jurat. Els premis es repartiran després de la deliberació del jurat.

A les 20h es realitzarà la final del ‘Torneig de Pàdel’, organitzat de manera conjunta per l’Associació Juvenil ‘Pont de l´Agüelo Queixalet’ i l’Associació Cultural i Taurina, ‘Polpis’ i es farà lliurament a la seua finalització dels diferents premis.

A la nit, a les 21.15h, està prevista la celebració del sopar de pa i porta en la pista exterior del poliesportiu municipal i a les 22h, el monologuista, Rafa Alarcón i la maga, Patricia Guerrero, oferiran un espectacle per a tots els assistents.

La festa continuarà a les 00h amb discomòbil El Sarao i a les 03.30h amb el dj Dani Marzá.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena tanca les Jornades Culturals i Esportives amb un espectacle de talents

27 seg
Noticies

Un taller de cal·ligrames i lectures de grup marquen les Jornades Culturals i Esportives de Santa Magdalena

15 seg
Noticies

Arranquen les IX Jornades Culturals i Esportives a Santa Magdalena

42 seg
Noticies

L’AMPA del CEIP Alberto Selma organitza una xarrada sobre coeducació i igualtat de gènere a Santa Magdalena

20 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma organitza les IX Jornades Culturals i Esportives a Santa Magdalena

46 seg
Noticies

Santa Magdalena rep la visita de diferents seccions de la Guàrdia Civil

48 seg
Veure més notícies →