Actualitat

Tot llest per a l’inici de les obres d’adequació de l’accés al Castell Polpis en Santa Magdalena

49 seg

L’arquitecte redactor del projecte i director d’obra, Emilio Segarra, agents mediambientals i responsables de l’empresa adjudicatària dels treballs d’adequació de l’accés del Castell Polpis, Mamposteria Falomir S.L, han visitat juntament amb l’alcalde de Santa Magdalena, la fortalesa per a ultimar tots els detalls d’estes obres, finançades al 100% per la Diputació de Castelló i que tenen una inversió pròxima als 129.000 €.

La reforma inclourà l’eliminació d’arbres i mala herba en l’àrea, l’excavació de rases per a una fonamentació adequada, la construcció de murs de contenció i una base de formigó per al nou camí, tot amb l’objectiu de facilitar l’accés al castell de Santa Magdalena de Polpis. De fet, es crearà un accés a través d’un lateral, facilitant d’aquesta manera l’entrada al castell, que fins a la data resulta molt complicada.

Segons han detallat des de l’equip tècnic del projecte, els treballs arrancaran de manera imminent en les pròximes setmanes. Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, comenta que: “des de l’Ajuntament estem molt satisfets per l’inici de les obres, que permetran accedir més fàcilment al nostre castell, que sens dubte és la nostra insígnia i el monument amb més reclam de la nostra població”.

Notícies relacionades

Sin categoría

Santa Magdalena acull una xarrada sobre el Trastorn de Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat

30 seg
Noticies

L’ AFA del CEIP Alberto Selma organitza una xarrada sobre el dèficit d’atenció

28 seg
Noticies

Tot llest per a la celebració de Sant Antoni a Santa Magdalena

1 min, 14 seg
Noticies

55 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X