Inici » Notícies » Xarop Teatre representa en Santa Magdalena “El conte de l’àvar”
Actualitat

Xarop Teatre representa en Santa Magdalena “El conte de l’àvar”

57 seg

L’Auditori de Santa Magdalena acollia, dissabte passat, a la vesprada, un dels actes de la II Setmana de la Dona, destinats al públic familiar. D’aquesta manera, Xarop Teatre, la companyia que dirigeix Carles Benlliure, va posar en escena “El conte de l’Àvar”, la història d’un home que dirigeix la seua fàbrica, maltracta animals i persones que treballen per a ell. En un lloc secret guarda els seus diners que només gasta per a satisfer-se a si mateix. Un dia apareix una dona demanant treball, ell s’aprofita de la seua necessitat, li paga poc i la maltracta, així i tot ella li tracta amb molt d’afecte i li convida a menjar a la seua casa, però ell segueix igual. Un dia, ella es transforma en una Elfa i li fa veure com es comporta, li fa viure el que fa a uns altres i, finalment, li mostra el seu futur com a ancià, en cadira de rodes i maltractat pel seu cuidador, esperant només la mort… Això fa que ell canvie i s’adone que una altra manera de viure és possible.

El públic assistent a la representació va gaudir d’un magnífic espectacle, amb un missatge ple de càrrega emocional, amb valors com la humilitat com a protagonistes de la representació.

Finalitzada l’actuació el públic va poder realitzar-se fotografies amb les titelles i personatges, que van formar part de l’espectacle.

Notícies relacionades

Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Veure més notícies →