Actualitat

Xarrada sobre Educació sexe-afectiva per a famílies a Santa Magdalena

28 seg

L’Auditori de Santa Magdalena acollia dissabte passat, 12 de novembre, una xarrada sobre “Educació sexe-afectiva per a famílies”, impartida per Sara Soro i organitzada per la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Santa Magdalena. Sara Soro compta amb més de 10 anys d’experiència en educació social, afectiu-sexual i atenció a persones amb discapacitat.

Durant la xarrada es va reflexionar sobre sexualitat i educació emocional, el sistema sociopolític heteropatriarcal, mites de la pornografia, erotisme i molts temes més, que li van ser plantejats a l’educadora, Sara Soro.

També es va posar l’accent principalment en qüestions relacionades amb el sexe i la població adolescent, oferint a les famílies algunes eines a l’hora d’abordar determinades qüestions.

Notícies relacionades

Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X