Actualitat

Santa Magdalena acull l’1 de maig la reunió provincial de les Escoles de Ciclisme

42 seg

Santa Magdalena de Polpis, després que l’any passat s’haguera de suspendre la Reunió Provincial de les Escoles de Ciclisme, a causa de la pandèmia de la Covid19, reprén aquest esdeveniment, que se celebrarà dissabte que ve, 1 de maig, organitzat per la Unió Ciclista Benicarló, en col·laboració amb l’Escola de Ciclisme Nord Castelló (CNC), la Federació de Ciclisme de la Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Santa Magdalena.

L’avinguda Dr. Sr. Luis Torres Morera acollirà el dissabte, 1 de maig, a partir de les 10h, aquesta reunió en la qual participen un total de 14 clubs de tota la província. De fet, es donaran cita més de 120 xiquets i xiquetes, que són les autèntiques promeses del ciclisme provincial.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, explica que: “atés que es tracta d’una competició federada, té els permisos corresponents per part de les diferents autoritats perquè es duga a terme, complint tots els protocols sanitaris”. Així, Bou comenta que: “estem molt contents de poder acollir de nou un esdeveniment esportiu com aquest en el nostre municipi”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena contracta una capatàs forestal i dos peons per a la brigada EMERGE

36 seg
Sin categoría

Santa Magdalena millora l’accessibilitat de la web municipal

43 seg
Noticies

‘Las preciosas ridículas’ arriba fins a l’Auditori de Santa Magdalena

1 min, 9 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull un concert de la Rondalla vinarossenca ‘Mar i Terra’ i l’Escola Rondalla de Requena

13 seg
Noticies

La Generalitat concedix a Santa Magdalena 9.600 € per al control de la sobreabundància de senglar

27 seg
Noticies

La FVMP i LABORA organitzen a Santa Magdalena un taller sobre l’ús del certificat digital

36 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X