Actualitat

Més de 50 persones participen en la III Marxa Senderista entre els castells Polpís i Xivert

48 seg

Amb motiu de la celebració del Dia de la Dona, el Parc Natural de la Serra d´Irta va organitzar ahir, diumenge, 6 de març, la III Marxa senderista, en col·laboració amb els ajuntaments de Santa Magdalena i d’Alcalà de Xivert-Alcossebre en la qual es van donar cita més de 50 persones, que van gaudir d’un magnífic recorregut entre els castells templers de Polpís i Xivert.

A primera hora del matí, els senderistes després de prendre café i pastes típiques de Santa Magdalena en el pavelló poliesportiu, van partir cap al castell Polpís, lloc en el qual van realitzar la primera de les parades, d’un recorregut que té una distància total de 18,5 km.

Altres punts pels quals van passar els participants de la III Marxa Senderista van ser la Barraca del Pastor, l’encreuament de la Mallada de la Rabosa, o el Coll de la Palma, fins a arribar al castell Xivert, fortificació que van poder admirar els senderistes, en una jornada de ple contacte amb la naturalesa.

Després del descens de Xivert, un autobús va esperar als senderistes per a portar-los de tornada fins a Santa Magdalena, lloc des del qual partia el recorregut senderista.

Notícies relacionades

Noticies

La FVMP i LABORA organitzen a Santa Magdalena un taller sobre l’ús del certificat digital

36 seg
Noticies

Santa Magdalena reprén les classes de castellà per a persones estrangeres

22 seg
Noticies

Santa Magdalena adequa l’accés al Castell Polpís per a previndre incendis forestals

39 seg
Noticies

Santa Magdalena entra a formar part del Circuit Cultural Valencià

55 seg
Noticies

Santa Magdalena posa de nou en marxa el taxi per a fins mèdics

36 seg
Noticies

Les obres de millora de la Casa de la Cultura de Santa Magdalena avancen a bon ritme

48 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X