Actualitat

Comencen les obres d’urbanització de l’antic Hostal

47 seg

L’Ajuntament de Sta. Magdalena ha començat, aquesta setmana, els treballs d’urbanització de l’antic hostal, en l’entrada nord a la població, en l’actual carrer Carretera. Unes obres, que estan sent executades per una empresa local i que amb recursos propis tenen un cost de 10.500 €.

hostal1 hostal2

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, ha explicat que: “es tracta d’una zona, que estava molt necessitada d’una millora, sobretot en el que a seguretat vial es refereix, llavors hem aprofitat per a instal·lar la canalització d’aigua, els tubs de l’enllumenat, fanals, les voreres i posarem rampes d’accés”. Al mateix temps, aquests treballs permetran “traslladar l’actual parada d’autobús, ja que no està en les condicions més òptimes i suposa un perill per als usuaris”.

Bou ha anunciat que ara, es tracta d’una primera fase de millora de la coneguda com a zona de l’Hostal, en càrrec als pressupostos de 2017, ja que en una segona, en 2018,  es col·locarà zona de protecció per als vianants i es posarà una presa d’aigua en la part posterior de la bàscula, la qual cosa permetrà traslladar l’actual presa d´abstiment, ara en el carrer Parres, fins a la bàscula.

Notícies relacionades

Noticies

La brigada EMERGE inicia la seua campanya a Santa Magdalena

28 seg
Noticies

El Consorci de Bombers posa a la disposició de Santa Magdalena maquinària per a arreglar els camins destrossats per l’últim temporal

25 seg
Noticies

Santa Magdalena executa el Fons Forestal de la Generalitat

35 seg
Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar