Actualitat

Sta. Magdalena inicia el tractament contra el mosquit tigre

1 min

L’Ajuntament de Sta. Magdalena, a través de l’empresa, Control de Plagas Fuentes, de Benicarló, ha començat la campanya de tractament contra la plaga del mosquit tigre.

mosquit2

Concretament, segons ha detallat l’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, “hem començat a actuar en els punts de la localitat, on s’ha detectat ja una presència de mosquits tigre. De fet, en els recollidors de pluvials de l’entrada sud al municipi és on ja apareixen alguns d’aquests mosquits i és ací on l’empresa d’erradicació de plagues ha començat el seu tractament de desinsectació”.

mosquit1

Segons les últimes dades publicades per la conselleria de Sanitat, arran dels controls periòdics que realitza el Laboratori d’Entomologia i Control de Plagues de la Universitat de València (UV), s’ha detectat un augment de la presència del mosquit tigre en tota la província i Sta. Magdalena no és aliena a aquesta presència, ja que és sobretot en la franja litoral on s’ha detectat un augment d’aquests mosquits.

Des de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, d’altra banda, insisteixen també en la col·laboració ciutadana, ja que són en els espais domèstics on també es detecta una presència d’aquests insectes.

Els pitxers, poals, plats sota els cossiets, desguassos de patis, embornals, sistemes de drenatge de teulades, bidons sense tapa hermètica, dipòsits subterranis, subsòls inundats o tolls d’aigua per excés de reg, són els llocs més comuns per a la cria del mosquit tigre.

 

 

 

Notícies relacionades

Noticies

El Consorci de Bombers posa a la disposició de Santa Magdalena maquinària per a arreglar els camins destrossats per l’últim temporal

25 seg
Noticies

Santa Magdalena executa el Fons Forestal de la Generalitat

35 seg
Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar