Actualitat

La conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives incrementa els recursos econòmics del Servei d’Atenció Domiciliària de Sta. Magdalena

1 min, 6 seg

sad1

Els Serveis Socials de l’Ajuntament de Sta. Magdalena continuen incrementant els recursos d’atenció del seu departament, sent un dels més demandats pels veïns i veïnes del municipi, el Servei d’Atenció Domiciliària, que compta en l’actualitat amb un total de 12 usuaris.

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, ha explicat que: “la conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives ha dotat de 5.000 € el Servei d’Atenció Domiciliària de Dependència, reforçant econòmicament més aquest recurs, que l’Ajuntament de Sta. Magdalena, oferim de manera totalment gratuïta”. En aquest sentit, segons indica la treballadora social, Raquel Escrig, ara “les persones dependents poden modificar les seues dependències actuals i incloure-les dins del SAD de dependència”.

El SAD és un recurs de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, que està atés per una tècnic soci sanitària i una auxiliar d’infermeria, que de dilluns a divendres i en horari de matí i vesprada, fan tasques d’atenció i higiene personal, així com de necessitats domèstiques per a persones, que tinguen dificultats de mobilitat. Són els tècnics del departament de Serveis Socials, els encarregats de valorar les necessitats de cada usuari i en funció d’això realitzen la distribució de l’horari i el tipus d’atenció que realitzen les auxiliars.

Qualsevol persona interessada a obtindre una major informació sobre aquest recurs, pot dirigir-se als Serveis Socials de l’Ajuntament de Sta. Magdalena de dilluns a divendres de 9 a 13 hores i els dilluns, dimarts i dijous de 17 a 20.30h. Al mateix temps, cal recordar que, si alguna persona necessita el Servei d’Atenció Domiciliària, de forma puntual a causa de qualsevol motiu, també pot sol·licitar-lo.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Noticies

Oberta la inscripció per a la ‘Cursa de Reis’

1 min, 11 seg
Noticies

Santa Magdalena a punt de finalitzar les obres d’adequació de la Casa de la Cultura

41 seg
Noticies

Santa Magdalena construïx 40 nous nínxols i 36 columbaris en el cementeri a través del Pla Impulsa

34 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecilia amb un concert dedicat a la música de cinema

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X