Inici » Notícies » AFIVINA ofereix una xarrada sobre fibromiàlgia a Sta. Magdalena
Actualitat

AFIVINA ofereix una xarrada sobre fibromiàlgia a Sta. Magdalena

41 seg

AFIVINA, l’Associació de Fibromiàlgia, fatiga crònica i reumatologia del Baix Maestrat, amb motiu de la celebració del Dia Mundial de la Fibromiàlgia i síndrome de la fatiga crònica, que és el pròxim 12 de maig, organitza una sèrie de xarrades en diversos municipis de la comarca.

cartellfibro

En aquest sentit, dimecres que ve, 16 de maig, a les 18 hores i en el saló de plens de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, oferirà la xarrada “La fibromiàlgia en la meua vida”, que anirà a càrrec de persones afectades per aquesta malaltia.

A Espanya, es calcula que aquesta malaltia afecta a al voltant del 2-3% de la població, sent més prevalent entre les dones, on la taxa d’incidència arriba fins i tot al 6% de les espanyoles.

En la celebració del Dia Mundial de la Fibromiàlgia i de la Síndrome de Fatiga Crònica, pacients i professionals sanitaris coincideixen en la necessitat d’informar per a contribuir a una major conscienciació de la població sobre aquestes patologies.

Notícies relacionades

Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X