Actualitat

Arranquen les obres de millora del camí Sta.Magdalena-Salzadella

35 seg

La Generalitat ja ha iniciat les obres de repavimentació del camí rural que va de Sta. Magdalena de Polpis a la Salzadella, uns treballs que executa BECSA S.A i que suposaran una inversió de més de 256.944 €, per part del Consell.

OBRES1 OBRES2

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, ha explicat que, “la Generalitat durà a terme una actuació en els 6 quilòmetres, que es troben en més mal estat i que necessiten d’una urgent actuació.” I és que, cal recordar que es tracta d’un camí,  que es va construir fa ja 27 anys.

“Es tracta d’una actuació molt demandada i prioritària. De fet, portem anys reclamant a la Generalitat una millora d’aquest vial i per fi ara, el govern de Ximo Puig, ha sigut sensible a les nostres peticions”, ha comentat l’alcalde de Sta. Magdalena.

Està previst que els treballs concloguen en un mes i mig, aproximadament.

Notícies relacionades

Noticies

La Generalitat concedix a Santa Magdalena 9.600 € per al control de la sobreabundància de senglar

27 seg
Noticies

La FVMP i LABORA organitzen a Santa Magdalena un taller sobre l’ús del certificat digital

36 seg
Noticies

Santa Magdalena reprén les classes de castellà per a persones estrangeres

22 seg
Noticies

Santa Magdalena adequa l’accés al Castell Polpís per a previndre incendis forestals

39 seg
Noticies

Santa Magdalena entra a formar part del Circuit Cultural Valencià

55 seg
Noticies

Santa Magdalena posa de nou en marxa el taxi per a fins mèdics

36 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X