Actualitat

Comencen els treballs de la brigada EMERGE a Sta. Magdalena

34 seg

L’Ajuntament de Sta. Magdalena informa que demà, divendres 19 d’octubre, donaran començament els treballs de la brigada forestal EMERGE. En total, el consistori magdalener ha contractat, gràcies a la subvenció de la conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, a  10 persones, que realitzaran tasques de prevenció en matèria d’emergències en l’àmbit forestal, durant un període de 6 mesos.

emerge1

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, ha explicat que, “gràcies a aquesta nova brigada forestal podrem continuar mantenint els nostres barrancs i llits en bon estat, la qual cosa ens permet realitzar una important tasca de prevenció, tant d’incendis com de possibles avingudes d’aigua”.

Aquesta nova ajuda de la Generalitat ascendeix a 110.000 € i correspon al Programa de Subvencions Iniciativa Social, destinades a la contractació de persones parades per corporacions locals de la Comunitat Valenciana”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Sin categoría

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

45 seg
Noticies, Sin categoría

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena valora positivament l’inici del curs escolar

19 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar