Actualitat

Curs de preparació per a l’obtenció de la nacionalitat espanyola a Santa Magdalena

37 seg

PRESENTACIO

El departament de Serveis Socials de l’Ajuntament de Santa Magdalena informa que, dilluns que ve, 9 de setembre, arranca a la localitat el curs preparatori per a l’obtenció de la nacionalitat espanyola.
Les classes són completament gratuïtes i s’impartiran fins al dia 7 d’octubre, els dilluns i dimecres, de 17 a 18h, en el saló de plens de l’Ajuntament de Santa Magdalena.

Raquel Escrig, responsable de l’oficina de migració, PANGEA, de la localitat, explica que: “al llarg d’aquest curs realitzarem diferents exàmens de la prova de coneixements culturals i socials d’Espanya, amb l’objectiu que les persones que hagen de realitzar aquesta prova sapiguen, de primera mà, quin tipus de coneixements han de tindre per a obtindre la nacionalitat”. Aquest curs està obert a persones de qualsevol nacionalitat, que desitgen obtindre la nacionalitat espanyola.

D’altra banda, en breu, està previst que es pose en marxa un curs de castellà, també de preparació per a l’obtenció de la nacionalitat.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena reprén les classes de castellà per a persones estrangeres

22 seg
Noticies

Santa Magdalena adequa l’accés al Castell Polpís per a previndre incendis forestals

39 seg
Noticies

Santa Magdalena entra a formar part del Circuit Cultural Valencià

55 seg
Noticies

Santa Magdalena posa de nou en marxa el taxi per a fins mèdics

36 seg
Noticies

Les obres de millora de la Casa de la Cultura de Santa Magdalena avancen a bon ritme

48 seg
Noticies

Labora assigna 33.045 € a Santa Magdalena per a la brigada EMERGE

39 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X