Inici » Notícies » Del 25 al 27 de maig el CEIP Albert Selma de Santa Magdalena programa les VII Jornades Culturals i Esportives
Actualitat

Del 25 al 27 de maig el CEIP Albert Selma de Santa Magdalena programa les VII Jornades Culturals i Esportives

48 seg

La direcció del CEIP Albert Selma de Santa Magdalena ja ha donat a conéixer la programació de les VII Jornades Culturals i Esportives, que com cada any organitza en l’últim trimestre del curs escolar.

La programació s’iniciarà el dimecres dia 25 de maig, a les 10.30h, en la zona exterior del pavelló poliesportiu amb unes sessions de zumba en família, que seran a càrrec de la instructora, Rebeca Bou. Posteriorment, entre les 12 i les 14h es realitzarà una xarrada i taller pràctic per a les famílies a l’Auditori Municipal sobre alimentació saludable.

Les activitats continuaran el dijous, 26 de maig amb una exposició de receptes de desdejunis saludables i l’elaboració d’un receptari entre les 10.30h i les 11.15 en les instal·lacions del col·legi, mentre que de 12 a 13.45h s’ha organitzat el circuit infantil “Roda la roda”, en la pista poliesportiva del col·legi.

Les VII Jornades Culturals i Esportives del CEIP Albert*Selma finalitzaran el divendres, 27 de maig amb la següent programació: de 10.30 a 11.15h, I Jornada de “Lectura a la natura” al pati del col·legi i entre les 12 i les 13.45h es realitzarà el tradicional espectacle, “Tu sí que vals”, a l’Auditori Municipal.

Notícies relacionades

Sin categoría

Arranca la nova temporada del gimnàs municipal de Santa Magdalena

15 seg
Noticies

Oberta la inscripció al curs de pintura de Santa Magdalena

17 seg
Noticies

Silvia Elena Sánchez Quijano presenta en Santa Magdalena el llibre, ‘L’Art Que És Viure: Perquè viure és un art’

1 min
Noticies

El Grup de Danses Magdaleneres celebra el seu XX Aniversari

1 min, 9 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acollirà l’espectacle teatral, Espill

49 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció per a l’Escola de Música de Santa Magdalena

26 seg
Veure més notícies →