Actualitat

El CEIP Albert Selma celebra el Dia de la Pau i la No Violència

46 seg

La comunitat educativa del col·legi públic Albert Selma de Santa Magdalena ha celebrat avui el Dia escolar de la Pau i la No Violència. Com cada 30 de gener, alumnat i professors han viscut una jornada de reflexió i de compromís amb els valors, que promouen la no violència i la pau i l’entesa entre persones de diferent procedència i maneres de pensar.

Així, els alumnes i les alumnes de 5é i 6é de primària han pronunciat una sèrie de frases relacionades amb la pau i l’amor, s’ha interpretat i cantat l’himne de l’alegria i finalment s’ha alçat un mur construït amb paraules com la tolerància, amistat, amor, llibertat o cooperació, entre altres.

Cal destacar que, l’Assemblea General de les Nacions Unides va fixar el 30 de gener com a Dia de la Pau i la No violència, ja que aquest dia se celebra l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, líder pacifista que va defensar i va promoure la no violència i la resistència pacífica enfront de la injustícia i que va ser assassinat per defensar aquestes idees.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Noticies

Oberta la inscripció per a la ‘Cursa de Reis’

1 min, 11 seg
Noticies

Santa Magdalena a punt de finalitzar les obres d’adequació de la Casa de la Cultura

41 seg
Noticies

Santa Magdalena construïx 40 nous nínxols i 36 columbaris en el cementeri a través del Pla Impulsa

34 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecilia amb un concert dedicat a la música de cinema

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X