Actualitat

El Parc Natural de la Serra d´Irta organitza la III Marxa Senderista entre els castells Polpís i Xivert

48 seg

Amb motiu de la celebració del Dia de la Dona, el Parc Natural de la Serra d´Irta organitza, el diumenge, 6 de març, la III Marxa senderista, en col·laboració amb els ajuntaments de Santa Magdalena i d’Alcalà de Xivert-Alcossebre.

Es tracta d’una jornada per a poder gaudir del paisatge i de la naturalesa al llarg de l’itinerari, que discorre entre els dos castells templers que es troben dins del parc natural.

La jornada donarà inici a les 7.30h, en l’exterior del pavelló poliesportiu de Santa Magdalena, amb una degustació de pastes i café per a tots els participants, mentre que l’eixida està prevista a la 8h en direcció al Castell Polpís. Posteriorment els senderistes es dirigiran al Castell Xivert. La distància de la marxa és de 18,5 km i la dificultat és mitjana-alta.

L’organització disposarà d’un autobús, a Alcalà de Xivert, que permetrà als senderistes tornar fins al punt de partida de la marxa. Les places estan limitades a 50, la inscripció és obligatòria i finalitzarà el divendres 4 de març.

Es recomana portar roba i calçat adequat, esmorzar i aigua.Les inscripcions es podran realitzar en els telèfons 964336791 / 679196398 del Parc Natural, 964415070 (Ajuntament Santa Magdalena) i 964 410301 (Ajuntament Alcalà-Alcossebre).

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena contracta una capatàs forestal i dos peons per a la brigada EMERGE

36 seg
Sin categoría

Santa Magdalena millora l’accessibilitat de la web municipal

43 seg
Noticies

‘Las preciosas ridículas’ arriba fins a l’Auditori de Santa Magdalena

1 min, 9 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull un concert de la Rondalla vinarossenca ‘Mar i Terra’ i l’Escola Rondalla de Requena

13 seg
Noticies

La Generalitat concedix a Santa Magdalena 9.600 € per al control de la sobreabundància de senglar

27 seg
Noticies

La FVMP i LABORA organitzen a Santa Magdalena un taller sobre l’ús del certificat digital

36 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X