Actualitat

El vicepresident segon i conseller d’Habitatge visita Santa Magdalena

59 seg

El vicepresident segon i conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Héctor Illueca, acompanyat per l’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou i membres de la corporació municipal, ha visitat l’adequació de l’entorn del col·legi públic Albert Selma, unes obres que van acabar recentment.

Les actuacions ara realitzades s’han centrat en la urbanització del viari, la millora de l’accessibilitat i de l’enllumenat públic amb elevada eficiència energètica.

Les obres han suposat una inversió total de 332.000 euros, dels quals 272.000 euros ja han sigut abonats per la Conselleria d’Habitatge i d’Arquitectura Bioclimàtica.

El vicepresident segon i conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Héctor Illueca ha destacat la posada en valor de tot l’entorn del col·legi, gràcies a aquesta actuació i ha anunciat que “continuarem treballant en estreta col·laboració amb l’Ajuntament de Santa Magdalena en futurs projectes”. L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, per part seua, ha agraït al vicepresident segon i conseller “la bona predisposició que, des d’un primer moment han tingut des de la conselleria per a la signatura del conveni d’Actuacions Urbanes, que ens ha permés dotar d’uns vials adequats a tot l’entorn del remodelat CEIP Alberto Selma”.

D’altra banda, Bou ha plantejat al vicepresident segon i conseller d’Habitatge, la possibilitat que l’Ajuntament puga adquirir l’edifici existent al costat del col·legi públic, que està complement deshabitat i que és propietat d’una entitat bancària amb la idea de rehabilitar-ho per a habitatges socials.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Noticies

Santa Magdalena posa a la disposició de l’Agrupació Musical una remodelada Escola de Música

56 seg
Noticies

Santa Magdalena ja disposa de sala de vetla en el Casal Municipal

26 seg
Veure més notícies →