Inici » Notícies » Els escolars de Sta. Magdalena celebren el Dia de l’Arbre
Actualitat

Els escolars de Sta. Magdalena celebren el Dia de l’Arbre

54 seg

Els alumnes del CEIP Albert Selma de Sta. Magdalena han celebrat el Dia de l’Arbre, enmig d’una gran jornada de respecte pel medi ambient. La iniciativa s’ha realitzat gràcies a l’Ajuntament de Sta. Magdalena i la col·laboració del Club de Caçadors San Lázaro, l’AMPA i el Consell Escolar.

diarbre1

Els escolars van eixir a primera hora del centre caminant cap al nou dipòsit d’aigua potable, lloc en el qual després d’un esmorzar, oferit per l’Ajuntament de Sta. Magdalena, van ser assessorats i ajudats a plantar un total de 100 alzines, amb les quals repoblaran tot l’entorn del dipòsit. Cada xiquet va plantar un arbre amb el seu nom corresponent, per a poder fer un seguiment al creixement i evolució del mateix. A més, l’Ajuntament els va obsequiar amb un diploma acreditatiu amb la participació dels alumnes en aquesta jornada de sensibilització.

diarbre3 (2)

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena va explicar que: “hem passat un matí molt agradable i en el qual els xiquets han après com plantar un arbre i el més important com han de respectar el mitjà i l’entorn que els envolta”. I és que Bou va afegir que “des de l’àrea de Medi ambient i Agricultura de l’Ajuntament sempre estarem disposats a col·laborar amb aquest tipus d’iniciatives que se’ns plantegen des del col·legi”.

diarbre2

Notícies relacionades

Noticies

Els boleros d´ ‘Ebanistas’ omplin de música l’Auditori

19 seg
Sin categoría

Santa Magdalena acollirà el I Festival de Tubes i Bombardins A UN TONO

45 seg
Noticies

Santa Magdalena rebrà 20.022€ del Fons Estratègic per a la prevenció d’incendis forestals

32 seg
Noticies

La Diputació trau a informació pública el projecte d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

54 seg
Noticies

La música de ‘Ebanistas’ arriba a l’Auditori de Santa Magdalena

20 seg
Noticies

L’hort escolar ‘Àlvar Anyó’ dona els seus primers fruits

23 seg
Veure més notícies →