Inici » Notícies » Gran èxit dels alumnes de l’Escola de Música
Actualitat

Gran èxit dels alumnes de l’Escola de Música

39 seg

Els alumnes de l’Escola de Música de l’Agrupació Musical de Sta. Magdalena de Pulpis van oferir dissabte passat espectaculars concerts, tant en Sta. Magdalena com a Vinaròs, fruit de l’intercanvi entre les bandes infantils de tots dos municipis, organitzat per la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana.
Al matí van ser els magdaleneros els que van visitar als joves músics vinarossencs i en el marc de la Fira i Festes de Sant Joan i Sant Pere, van delectar al públic assistent amb un repertori molt variat amb obres de Jacob de Haan, Ray Sacks, James Curnow, David Martín i Eric Osterling, interpretades de forma conjunta entre ambdues escoles.
Després d’un menjar de germanor en el poliesportiu de Sta. Magdalena entre vinarossencs i magdaleners, que a més van gaudir de les instal·lacions de la piscina municipal, van oferir una actuació en el pavelló cobert de la localitat, despertant les ovacions del públic present en l’acte.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena finalitza la construcció d’uns lavabos i zona d’ombra en l’exterior del pavelló poliesportiu

52 seg
Noticies

Santa Magdalena finalitza les obres de millora de la xarxa separativa d’aigües

25 seg
Noticies

Torna la San Silvestre a Santa Magdalena

1 min, 1 seg
Noticies

La Agrupación Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecilia

33 seg
Noticies

Santa Magdalena adjudica les obres del programa DUS 5000 per a la instal·lació de fotovoltaiques en l’Edifici Social i pavelló poliesportiu

42 seg
Noticies

La conselleria d’Agricultura recepciona les obres de millora de la connexió energètica del depòsit de ‘Les Pedreres’ de Santa Magdalena

43 seg
Veure més notícies →