Actualitat

La Ludoteca Municipal i el CEIP Albert Selma celebren Carnestoltes a Santa Magdalena

32 seg

Els carrers de Santa Magdalena de Polpis s’han omplit aquest divendres de diversió, gràcies a la desfilada de Carnestoltes de l’alumnat de la Ludoteca Municipal i del CEIP Albert Selma, que després de dos anys sense desfilar pel municipi, ha mostrat amb gran alegria les disfresses preparades per a l’ocasió.

L’alumnat de la Ludoteca Municipal, així com les seues mestres s’han disfressat de simpàtics “mimos”, mentre que en el col·legi públic s’han decantat per la temàtica circense i els alumnes i les alumnes de les diferents classes, acompanyats pel professorat, s’han disfressat de mags, malabaristes, pallassos i domadors de circ.

A ningú li faltava detall amb una vestimenta molt original, creada pels propis alumnes al llarg d’aquesta setmana de Carnestoltes. Així doncs, el Rei Carnal ja reina a Santa Magdalena.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Noticies

Oberta la inscripció per a la ‘Cursa de Reis’

1 min, 11 seg
Noticies

Santa Magdalena a punt de finalitzar les obres d’adequació de la Casa de la Cultura

41 seg
Noticies

Santa Magdalena construïx 40 nous nínxols i 36 columbaris en el cementeri a través del Pla Impulsa

34 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecilia amb un concert dedicat a la música de cinema

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X