Inici » Notícies » La plaça Mossén Paco de Sta. Magdalena tindrà un gronxador adaptat
Actualitat

La plaça Mossén Paco de Sta. Magdalena tindrà un gronxador adaptat

33 seg

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, anuncia que, en  breu, la Diputació de Castelló, instarà un gronxador adaptat en la localitat i ho farà, a proposta del consistori magdalener, en la plaça Mossén Paco, situada enfront de l’Edifici Social.

plaza

Bou ha comentat que: “seguim apostant en la cerca de la millora de la qualitat de vida de tots els veïns de Sta. Magdalena i al costat de la Diputació hem treballat i gestionat la instal·lació d’un gronxador, que ajudarà als xiquets i xiquetes amb problemes de mobilitat a poder gaudir d’un gronxador adaptat i pensat per a ells”.

Aquesta mateixa setmana, tal com detalla l’alcalde “condicionarem la part de la plaça en la qual s’instal·larà el gronxador, perquè una vegada finalitzats els treballs, des de la Diputació, puguen venir a col·locar-lo”.

Notícies relacionades

Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Veure més notícies →