Actualitat

L’Agrupació Musical de Sta. Magdalena celebra dissabte que ve la festa de la seua patrona

42 seg

cartell

Sta. Magdalena es vestirà de festa el pròxim cap de setmana i ho farà per a celebrar Sta. Cecilia, la patrona dels músics. Els actes s’iniciaran a les 17,30h amb una missa a l’església parroquial, que comptarà amb la presència de tots els membres de la formació musical.

D’altra banda, a les 19.30h se celebrarà un concert extraordinari a l’auditori de l’Edifici Social, serà la posada de llarg d’una infraestructura molt demandada per la població de Sta. Magdalena. El concert de la banda de Sta. Magdalena enguany està dedicat a la música valenciana i en ell col·laboraran el Grup de Danses Magdaleneres i la Colla de Dolçainers i Tabaleters, Polpís’.

“Hem preparat el concert amb molta de cura, i enguany a més, amb molta il·lusió, pel fet d’obrir al públic l’auditori. Pense que és un concert que quedarà en la retina de tots i en el qual volem agrair també la col·laboració del Grup de Danses i de la Colla de Dolçainers i Tabaleters’.

Notícies relacionades

Noticies

La Generalitat concedix a Santa Magdalena 9.600 € per al control de la sobreabundància de senglar

27 seg
Noticies

La FVMP i LABORA organitzen a Santa Magdalena un taller sobre l’ús del certificat digital

36 seg
Noticies

Santa Magdalena reprén les classes de castellà per a persones estrangeres

22 seg
Noticies

Santa Magdalena adequa l’accés al Castell Polpís per a previndre incendis forestals

39 seg
Noticies

Santa Magdalena entra a formar part del Circuit Cultural Valencià

55 seg
Noticies

Santa Magdalena posa de nou en marxa el taxi per a fins mèdics

36 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X