Actualitat

L’alcalde de Santa Magdalena aplaudeix la millora de l’accés al Castell per part de Diputació

49 seg

L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, ha manifestat, després de la reunió amb el president de la Diputació de Castelló, Josep Martí, la seua satisfacció per la millora que s’acometrà al Castell Polpis, en la qual es facilitarà l’accés a la fortificació.

El primer edil magdalener ha explicat que, el tipus d’intervenció que projecta la Diputació de Castelló consisteix a esbrossar part del terreny, que dona accés al castell, eliminant els arbustos amb medis naturals. De manera que, “es facilite l’accés a la fortificació pel lateral, on es realitzarà una base de fonamentació de formigó en massa i pedres amb murs de contenció en aquest camí d’accés mitjançant mamposteria, carejada a una cara vista”.

Així, segons detalla Bou “es podrà accedir fàcilment al Castell i no com ocorre en l’actualitat, de manera que en fer-lo més accessible el posarem més en valor i podrà ser visitat per un major nombre de persones”.

Per part de la Diputació de Castelló està previst que aquests treballs de millora de l’accessibilitat del Castell Polpis es liciten dins del present exercici, per part de l’àrea de Cultura de la Diputació de Castelló amb un pressupost de més de 128.731 €.

Notícies relacionades

Sin categoría

Santa Magdalena acull una xarrada sobre el Trastorn de Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat

30 seg
Noticies

L’ AFA del CEIP Alberto Selma organitza una xarrada sobre el dèficit d’atenció

28 seg
Noticies

Tot llest per a la celebració de Sant Antoni a Santa Magdalena

1 min, 14 seg
Noticies

55 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X