Actualitat

L’alcalde de Santa Magdalena participa en Brussel·les en una jornada sobre Fons Europeus i Despoblació

37 seg

L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, ha participat esta setmana, a Brussel·les, en una jornada, organitzada pel Partit Socialista, sobre Fons Europeus i Despoblació. Bou s’ha desplaçat fins al Parlament Europeu amb una delegació d’alcaldes i alcaldesses de la província de Castelló, per a conéixer in situ diferents aspectes, relacionats amb la tramitació de les ajudes procedents d’Europa.

“Ha sigut una jornada intensa però molt fructífera, que ens ha permés conéixer, més a fons, com es gestionen els Fons Europeus, que per als nostres municipis s’han convertit en indispensables, per a poder millorar la qualitat de vida dels nostres veïns i veïnes”, explica Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena.

A més, de la gestió i tramitació de Fons Europeus, la delegació d’alcaldes i alcaldesses va abordar diferents temes relacionats amb el risc de despoblació i les ajudes per a les poblacions de menys de 1.000 habitants.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Noticies

Santa Magdalena posa a la disposició de l’Agrupació Musical una remodelada Escola de Música

56 seg
Noticies

Santa Magdalena ja disposa de sala de vetla en el Casal Municipal

26 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X